Coaching House of health

Briefing? Jessyca Apers startte in 2021 haar eigen cateringbedrijf ‘House of Health’ op. Tijdens de corona-lockdown maakte ze toegankelijke, gezonde gerechten voor take away. Na de lockdown klopte ze bij Caroline aan om haar bedrijfje uit te breiden en nieuwe doelgroepen aan te spreken.

Aanpak? Aan de hand van maandelijkse meetings, stippelden we samen een marketingstrategie uit. Jessyca had haar oog op een leuk pand in Berchem en hakte de knoop door om er haar eigen ontbijt- en lunchzaak te openen. Ik begeleidde haar in het proces naar de opening toe, bracht haar in contact met lokale food partners, we gingen samen op food tour in Gent en ik nam foto’s die ze op haar social media kon gebruiken.

Resultaat? Ondertussen heeft Jessyca haar gezellige zaak geopend. Aan de hand van een goed uitgekiende menukaart en door consistent te posten op social media, vinden nieuwe klanten goed de weg naar haar restaurantje.

Reactie klant?

“Caroline heeft me begeleid toen ik begonnen was met mijn take away concept en ook met de start van mijn ontbijt- en lunchzaak. We hebben altijd zeer fijne en inspirerende meetings gehad. Ze gaf ook duidelijke instructies en objectieven, iets wat ik nodig had! Zeker een aanrader om met haar samen te werken en ze is ook nog eens een toffe madam!“

— Jessyca Apers, House of Health

Vorige
Vorige

Sociale media Otomat

Volgende
Volgende

Receptontwikkeling 15gram (foodbox)